Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

Η Αποκατάσταση της ΑΔΙΚΙΑΣ

ΑΥΤΟ ΤΟ ΈΓΡΑΨΕ Ο SW1JGW:

""Καθώς φαίνεται ο soyer τα κατάφερε πολύ καλά. Αν ψάξετε προσεκτικά το επίθετο του θα διαπιστώσετε ότι μάλλον κατέχει κυβερνητική θέση στο ψευδοκράτος. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν τον διαγράφουν. ...
δεν είναι δηλαδή απλά ένας άνθρωπος που κάνει ενα hobby από αγάπη στις ραδιοεπικοινωνίες.
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως αντιλαμβάνομαι ότι το δημοσίευμα μου ήταν εν βρασμώ ψυχής. Δημοσιεύθηκε άμεσα αφού μου είχαν επιδείξει σχετική μονομερή αναφορά του soyer στο eqsl για αρκετούς ραδιοερασιτέχνες από τη χώρα μας. Θα έπρεπε πρώτα να την είχα διασταυρώσει.
Δεν είχα καμία πρόθεση να θίξω κανένα διεθνώς αναγνωρισμένο Έλληνα Ραδιοερασιτέχνη και ζήτω συγνώμη από την sv2kbs για τα γραπτά μου, που λειτούργησαν με βάση τα συναισθήματα μου και όχι με βάση τη λογική.""

Δημήτρη, το αντέγραψα, με μια μικρή παραλαγή, είναι δικό σου, και ..... σου χρωστώ πνευματικά δικαιώματα!!
Με καλύπει απόλυτα, για αυτά που θέλω να πω, συμφωνώ 100% και επαυξάνω!!
Ο τύπος έκανε τα ίδια και στον SV2GWY, που ξέρω ότι τον έχει στη μπούκα, καιρό τώρα!
Τα ίδια μου είπαν και πολλοί συνάδερφοι που επικοινώνησαν μαζί μου, και που προσπάθησε "ο αθώος"
φαινομενικά soyer, κάποιους από αυτούς, να τους μπλέξει!!
Αποκαθιστώ λοιπόν μια αδικία, (για την Βικτώρια SV2KBS)
που αδίκως ξεκινησε τελικά!!

Και καλή επιτυχία στο VK9LA

73

Δεν υπάρχουν σχόλια: