Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Τέλος σε δυσάρεστα γεγονότα!!

Τέλος στα δυσάρεστα γεγονότα, που έλαβαν μέρος τις τελευταίες μέρες,
θα προσπαθήσω (αν με αφήσουν κάποιοι) να βάλω!!

Φυσικά δεν είχα, και δεν έχω την κακή διάθεση,
να θίξω κανέναν κακοπροαίρετα από εδώ.
Δεν μου το επιτρέπει η παιδεία μου και η ανατροφή μου.
Ότι γράφτηκε, γράφτηκε μετά από μαρτυρίες,
και δημοσιεύματα στο διαδίκτυο που τα είδα με τα μάτια μου!

Αν όντως η eQSL του soyer ήταν "μούφα", γιατί κάρτα υπήρχε,
την είδε ένα κάρο κόσμος και όχι μόνο εγώ, κοιτάξτε ο άθλιος τι έκανε στο QRZ
με τον SV2GWY,
τότε τσάμπα χαλάσαμε τις καρδίες μας!! Δυστυχώς όμως, έγινα στόχος
από ένα τσούρμο ανώνυμους των 1500 ευρώ, και επιμένω γι' αυτό...
(Μιχάλη GKE δεν σε αφορά το παραπάνω ποσό, σε άλλους απευθύνεται)
μόνο και μόνο γιατί βγήκα δυσαρεστημένος και επώνυμα, να καταγγείλω κάτι!!
Δεν μασάω τα λόγια μου, το βλέπεις άλλωστε, και θα το δεις και παρακάτω......
Αυτή όμως είναι η μοίρα των επώνυμων καταγγελιών στην Ελλάδα,
να πέφτουν τα κοράκια και οι μικρόψυχοι, να σε φάνε!!

Θα μπορούσα να καταφύγω και εγώ στην ανωνυμία,
να φλυαρώ και να κατηγορώ τους πάντες και τα πάντα! ΌΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΈΚΑΝΑ
Όπως είπα και παραπάνω αν η όλη περίπτωση ήταν "μουφα" του πειρατή,
τότε κατάφερε να μας κάνει "κουλουβάχατα"!! Ελπίζω αυτό Βικτώρια να σε καλύψει.
Καλό θα ήταν να μας πείς αν θες, αν όντως έγινε επαφή, ή όχι!
Ένα ΟΧΙ, και για μένα τελειώσαν όλα.

Φυσικά και δεν είμαι ραδιοδικαστής, όπως έγραψε άλλος ένας ανώνυμος,
κρυμμένος πίσω από την οθόνη του pc του,
ποιός είμαι εγώ άλλωστε να το κάνω!

Ο μεγάλος ραδιοδικαστής είσαι εσύ Γιαννάκη,
ποιός άλλωστε μπορεί να σου πάρει τη πρωτοκαθεδρία,
και οι ανώνυμοι φίλοι σου!!
Γνώμη για όλους και για όλα, κακοπροαίρετη σχεδόν πάντα
για τους "απέναντί" σου. Μάστορας και στο θίξιμο αξιόλογων ραδιοερασιτεχνών!!
Αναφορές για .... αδερφές, (ναι έχω δει και τέτοια) για καθιστές αρκούδες,
όρθιους ταύρους, νίντζα ινδιάνους, υπονοούμενα, ειρωνείες
και δεν ξέρω και' γω τι άλλο, έχω δει στο blog σου.
Αξιόλογη η δουλειά σου!! Μπράβο....
Είδα ότι έχεις αναρτήσει, και αυτό πάνω-πάνω στο blog σου:
"Ο ανώνυμος, ο ψευδώνυμος, και ο επώνυμος διακρίνεται ΜΟΝΟ από την ποιότητα ή την χυδαιότητα του λόγου του…
Το ίδιο και τα blogs... "

Γιαννάκη έτσι φωτογραφίζεσαι και του λόγου σου.....
Μην σχολιάζεις λοιπόν άλλα blog, και μην το "παίζεις κάπως",
στα ίδια σκατά κολυμπάς και 'συ!

Και μην μπλέκει κανείς τον ΣΕΡ σε όλα αυτά,
ότι γράφω στο blog, δηλώνω πως είναι προσωπικές μου απόψεις

Και μιας και αναφέρω τον ΣΕΡ, ελπίζω να σταματήσει η προς αυτόν, και χωρίς προηγούμενο,
ασύδοτη και χωρίς δικαιολογία επίθεση του αλάνθαστου και αμόλυντου 2Μδη!
(Χα χα πολύ καλό, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;)

Γιαννάκη ο ΣΕΡ, ένας σύλλογος με μόλις 2 χρόνια ζωής,
εύκολα ή δύσκολα θα βρει το δρόμο του. Με ή χωρίς εμένα εκεί!!
Τα εμπόδια είναι πολλά, άλλωστε φροντίζεις και εσύ λίγο σ' αυτό,
με τις γεμάτες ειρωνεία και βρωμιά, αναρτήσεις και σχόλια στο blog σου
θίγοντας αδικαιολόγητα ανθρώπους, θεσμούς, και καταστάσεις.
Ούτε άσυλο κατατρεγμένων είναι, όπως αναφέρει κάποιος ανώνυμος πάντα,
στο περίφημο και διάσημο blog σου.

Μέλη του είναι αξιόλογοι Έλληνες Ραδιοερασιτέχνες, με πολύχρονη ασχολία στο hobby,
τέτοια, που όταν αυτοί "παίζανε" τις μπάντες στα δάχτυλα,
εσύ και'γω ήμασταν σε υγρή μορφή ακόμα!

Ούτε άντρο φορτηγατζήδων είναι, όπως διατυμπανίζεις-ζετε περίτρανα!!
Αλλά και έτσι να είναι, που δεν είναι, για δούλεψε και συ φορτηγό,
να φας στη μάπα ατελείωτες ώρες ταξιδίων, και χιλιομέτρων μόνος χωρίς παρέα...

Μα τι σου λέω τώρα, εσένα δεν σ'αγγίζουν αυτά.
Προφανώς και θα συνεχίζεις να κάνεις, πίσω από το pc σου
και από τις σελίδες του αξιόλογου κατά τα άλλα SV ΝΕΑ,
αυτό που ξέρεις να κάνεις, καλύτερα από όλους μας.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: