Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.......Γιαννάκη!!

Καλησπέρα JOHNNY
Δεν είσαι εντάξει πάντως, δεν μας τα λές καλά. Γράφεις τα μισά από όσα σου είχα πει-γράψει!
Γιατί δεν λες τίποτα για τις απαντήσεις που δεν έλαβα ποτέ
στα συνεχή mail μου, για το αν θα δημοσιεύσει το περιοδικό το "γράμμα" μου? Γιατίίί;
Ακόμα σου είπα ότι είχα αναγνωρίσει το λάθος μου, και απέσυρα από το blog μου, την διαμαρτυρία μου
έτσι ένιωσα να κάνω βρε αδερφέ, πιστεύοντας ότι αδίκησα την συντακτική ομάς του SV NEA
ΠΡΙΝ έρθει το περιοδικό στα χέρια μου, το "έφαγες" και αυτό!
Γιάννη, τρως πολύ και θα παχύνεις!
ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΛΟΙΠΟΝ!
Όσο για την συγνώμη που απαιτείς για την "βιασύνη" μου, άμα σου πω τουλάχιστον
ότι δεν πρόλαβα να την συντάξω, θα με πιστέψεις;
Μάλλον όχι!
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται πάντως να γίνει. Ειδικά τώρα που έχω δίκιο.
(μήπως πρέπει να απαιτήσω και εγώ κάποιες συγνώμες τελικά;
Κάτι που πρέπει να κάνει, ΑΝ το κάνει, και η "άλλη πλευρά". Δεν νομίζεις....;;)
Επίσης διακρίνω και ένα ειρωνικό υφάκι (για πολλοστή φορά) για το....αξιωματούχος του ΣΕΡ!
(δεν μας είπες πόσα αστεράκια έχει η στολή. Μήπως είμαι και πουλαδερός, και δεν το θυμάμαι;)
Γιατί έτσι; Δεν έχεις δει κάτι αντίστοιχο από εμένα νομίζω!
Η ειρωνεία πάντως είναι κάτι που το έχεις αναδείξει σε τέχνη στο blog σου
Και μην το αρνηθείς.
Ε ρε θάψιμο που θα φάω πάλι!
Πάντως δεν μου αρέσει αυτή η μίνι αντιπαράθεση από εδώ
Να σου πω ότι με κούρασε κιόλας
Τα υπόλοιπα από κοντά κάποτε........ελπίζω
ΑΑαα, σου έχω στείλει κάτι QSLες εδώ και καιρό, και μην μου πείς ότι δεν τις έχεις πάρει,
την μια την έλαβες μπροστά μου, χωρίς να λάβω ούτε μια δική σου!!
Είσαι απασχολημένος με το blog και δεν προλαβαίνεις έέέ;;; (αμάν πια, με κόλλησες ειρωνίτιδα)
Όσο για τα κορίτσια, τους ανώνυμους, και τους υπόλοιπους παρατρεχάμενους
αυτά είναι στη θέση τους μην ανησυχείς

http://sv1gsu.blogspot.com/2009_01_01_archive.html

73 και......88

γιατί......διαβάζουν και γράφουν και κορίτσια!!
Ανώνυμα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: