Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Σιδεροκέφαλος και ....καλό κουράγιο!

Η Ο.Ε.Α του Σ.Ε.Ρ. απέκτησε νέο υπεύθυνο.
Ο SW1MQJ ή κατα κόσμον Τάκης Ναυπλιώτης θα είναι πλέον το πρόσωπο αυτό.
Βρήκα μια δήλωση του αγαπητού Τάκη στο facebook:

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ Σ.Ε.Ρ. ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ. 
ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΩ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕΣΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΥΨΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ.      
    ΔΕΚΤΟΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΡΑΣΕΩΝ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΣΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ.    
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΟΜΩΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΕ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ ΣΤΟ 6987722707. 

ΤΑΚΗΣ ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΣ
73 DE SW1MQJ.

Από μένα:
Καλό κουράγιο, και καλές ....συνεργασίες!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επληροφορήθη και εγω με χαρα για τον νέο Έφορο της ΟΕΑ του συλλόγου και εύχομαι καλη δύναμη στο νέο του έργο. Επιτελους και εμείς οι ελευθεροι επαγγελματιες θα εχουμε εναν δικο μας ανθρωπο για το ΦΠΑ και τον ελεγχο Βιβλίων βρε παιδί μου ΗιΗι. Καλη συνέχεια και με πολλά καλά νέα.
73 SV1LKM