Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

100 χρόνια θωρηκτό Αβέρωφ.....

.....που δυστυχώς εγώ δεν ήμουν εκεί! Ήταν όμως ο φίλος μου SV1CDY και πολύ το χάρηκε, όπως και πολλοί άλλοι Έλληνες ραδιοερασιτέχνες! Βέβαια, μπορεί να ήμουν απών από το radio room του Αβέρωφ, το διακριτικό μου υπάρχει 5άκις στο logbook του ειδικού διακριτικού SX100A. Μπράβο παιδιά, πολύ καλή προσπάθεια, ιδιαίτερα τα συχαρίκια στον... δημοσιοσχεσίτη SV1HER. Δείτε και ένα βιντεάκι από το zougla.gr
Υ.Γ: Νικολάκη χρόνια πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: