Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Στροφή 180 (κακο)μοιρών

Φίλε μου Αντρέα, δεν σε κυνηγούν μόνο εσένα οι κουζουλοί!
Στο υπάρχων blog στη δεξιά πλευρά κάπου, έχω σε λίστα τα blog συναδέλφων (γνωστών μου και μη, φίλων και...μη, "κολλημένοι" και εγωϊστές δεν είμαστε), και έτσι μπορούμε να διαβάσουμε όλοι μας τις φρεσκότατες αναρτήσεις τους! 
Αν δείτε, έχω ήδη αρκετά ραδιοερασιτεχνικά blog. 
Μόλις ανακαλύπτω κάποιο ενδιαφέρον, το προσθέτω στη λίστα.
Προσφάτως ανακάλυψα πως συνάδελφος που του είχα, αλλά και του έχω ιδιαίτερη συμπάθεια, με αφαίρεσε από την αντίστοιχη λίστα του, αλλά και από τις ετικέτες του ιστολογίου του. Δεν πειράζει αδερφέ μου, εσύ θα συνεχίσεις να έχεις περίοπτη θέση στα blog του παρόντος ιστολογίου, 
γιατί εγώ πάνω από όλα είμαι ...άνθρωπας (όπως λέει και ο Σταρόβας) 
και συνάδελφος ραδιοερασιτέχνης!
Κάποτε όμως μας έστελνες e-mail, και μας έλεγες:
"Καλό απόγευμα συνάδελφε!
Σε έχω προσθέσει στην λίστα των μπλογκ μου. 

Αν θέλεις μπορείς να κάνεις κι εσύ το ίδιο.
Σ' ευχαριστώ πάντως που έγινες ο πρώτος που παρακολουθεί το μπλογκ μου. 

Επισκέψεις έχω πολλές. Σχόλια και αντιδράσεις δεν υπάρχουν!!!
Θα τα πούμε κι άλλη φορά. 73!
"

Έχοντας κάνει κάποιο λάθος δεν σε είχα προσθέσει ακόμα, 
και έλαβα δεύτερο mail:
"Καλησπέρα και πάλι! Σου έγραψα γιατί δεν με είδα στα "φιλικά (???) μπλογκς" !!!
Τώρα, αν επιθυμείς να σε αφαιρέσω, αν και δεν το θέλω, θα το κάνω!
Και δεν χρειάζεται να μπαίνεις μέσω google, 
βάζοντας στην αναζήτηση sv1gsu για να με "διαβάσεις"! 
Γιατί, για να μην δώ ότι μπαίνεις στο blog?? 
Αφού ξέρω πως έτσι το κάνεις, όχι μόνο εσύ, αλλά και άλλοι "συνάδελφοι"....

Και κακίες δεν κρατάω, σε σχέση με σένα.
Και στο χαμφεστ να σε δω, θα σε χαιρετίσω. 
Εσύ?


73 & 88

Δεν υπάρχουν σχόλια: