Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Χαμός στον 50στό Μεγάκυκλο

Τι πανηγύρι και το χθεσινό στα 6 μέτρα!
Της κακομοίρας (όχι του Ζήκου) έγινε. Πατείς με, πατώ σε! Όλη Ευρώπη ευχαριστήθηκε τη συγκεκριμένη μπάντα. Είδα πολλούς Ελληνικούς σταθμούς, και στον "καταρράκτη" μου αλλά και στο cluster να παλεύουν και αυτοί στα 6 μέτρα. Χαρακτηριστικά θυμάμαι τον SV1JMO σε SSB. Είχε "κάνει" τη μισή Ευρώπη ο συνάδερφος. Από πλευράς μου, πραγματοποιήθηκαν αρκετές επαφές με Πολωνία (αποστάσεις περίπου από 1300-1700χλμ), ένα Βέλγιο (2070χλμ), μια Ιταλία, μια Αυστρία, μια Ουκρανία  κτλ. όλες σε BPSK31.
Και όλα αυτά, με τραγικές συνθήκες (κάθετη Spiderbeam, coupler του Στέφανου, και κάθοδο 25 μέτρα RG-58). Φρίκη σας λέω κανονική! Μα να μην έχω αξιωθεί ακόμα να βάλω μια κατευθυνόμενη, ντροπή μου, χάνω τα καλύτερα! Κλαψ κλαψ....

6 σχόλια:

Sv1jmo είπε...

Oντως τα 6μ μας εκαναν την χαρη χτες!! πολλα 73 sv1jmo

SV2LLJ GIANNIS είπε...

Σας την έκαναν ε? Καλά να πάθετε!! Ας προσέχατε!!Αυτή είναι μπάντα γιά εκλεκτικούς και εκλεκτούς ρε!! Οχι για φορτηγατζήδες!!!!
Κωστάκη και εγώ τα κατάφερα όμως!!! Παρότι ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ το καινούργιο interface,(δέν επικοινωνεί με τίποτα με το HRDeluxe!!) Δοκίμασα την παλιά καλή συνταγή με το Mixw και ώ του θαύματος!!!Όλα καλά και από εδώ με 30 ΝΕΑ QSO !!!PSK και RTTY !!!
Να ήσουνα από μιά μεριά νά έβλεπες τι πλάκα έπαθε ο Γιώργης ο SV1EAG!!!Τις προάλλες τα είπαμε στο DStar και σαλτάρησε!! Εχθές του την έκατσα και στα ψηφιακά !!!Ρώτα τον να σου πή!!!(HI-HI-)
ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΦΙΛΕ!!
ΠΟΛΛΑ 73 ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
SV2LLJ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΝΑΟΥΣΑ

SV1GSU είπε...

Είπα και εγώ ο παλιοφορτηγατζής να κάνω psk31 στα 6 μέτρα, μπας και ανεβάσω το κύρος μου!

sv2cxw είπε...

Εγώ ζαλίζομαι με την πολλή φασαρία, έχω συνηθίσει στο μισό σποραδικό γιατί αυτό ήταν κανονικό σποραδικό και το γύρισα στους 144 προς Ρωσία μεριά. Άντε καλά dx on 6m.

SW1KWA είπε...

Αφού μικρέ Κωστάκη έκανες μακρυνά μικρόφωνα με τις μπαχατελες τις κεραίες σου, τότε γιατί μου ζητησες τα σχέδια για την κατευθυνόμενη!!
Για όλα φταίει το σποραδικό και όχι το RG-58!!!

SV1GSU είπε...

Από λύπηση και συμπόνοια το έκανα, μετά από τα χιλιάδες παρακάλια σου μικρέ Γρηγοράκη, γκέγκε;;;
Έτσι είπα και 'γω να κάνω ένα ψυχικό, χα χα χα
Όσο για το RG-58, είναι παραπλανητικό όνομα του πανάκριβου heliax 2" που διαθέτω, για να μην μας κυνηγάει το ΣΔΟΕ!