Τον σωστό ραδιοερασιτέχνη δεν τον κάνει το γαμάτο shack, οι 3 πύργοι, οι 10 κεραίες, τα 145.874 qso, οι αμέτρητες DX pedition, τα 25 dxcc και το πιασάρικο blog του, αλλά ο χαρακτήρας του (βασικό!), η αντιμετώπιση των συναδέλφων του (βασικότατο!!), και η βοήθειά του στους άλλους ραδιοερασιτέχνες, ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ!!!
Ονειρεύομαι την ένωση του Ελληνικού ραδιοερασιτεχνισμού κάτω από έναν ενιαίο φορέα, δίχως μίση, πάθη, και γκρίνια!

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

C€Q C€Q ......... Ακού€ι καν€ί$ €δώ;;;

Σχεδόν καθημερινά, λόγω της φύσης της εργασίας μου, βρίσκομαι
σε ακρόαση "σκανάροντας" με το mobile μηχάνημά μου,
σε κάποιον-κάποιους επαναλήπτη-ες. Είναι και αυτό,
σε συνδιασμό με το ραδιόφωνο ένα είδος παρέας, στις πολλές ώρες "εργασιακής μοναξιάς", προσπαθώντας να περάσω όσο καλύτερα μπορώ μέσα στο ΧΑΟΣ που λέγεται Αθήνα.

(Άσχετο, αλλά..... υπάρχει και η όμορφη Αθήνα-Αττική)

Όμως κάποιες φορές βγαίνω από τα ρούχα μου, διαπιστώνοντας ότι οι περισσότεροι ραδιοερασιτέχνες από τις τελευταίες φουρνιές
συναδέλφων, αλλά και "παλαιότεροι" στο κουρμπέτι, ενώ έχουν callsign (κολ-σάϊν προφέρεται για μερικούς-μερικούς) το οποίο ποιος ξέρει υπό ποι€$ συνθήκ€$ το απ€κτη$αν, δεν έχουν ιδέα ούτε μια σωστή κλήση να πραγματοποιήσουν!!
Ρε φίλε εντάξει, τα "έσκασες" για να γίνεις amateurιτζής,
(τι ηλιθιότητα και αυτή, για να μην πω τίποτα άλλο, να λαδώνεις με 600 και 1200€, μόνο και μόνο για να βγαίνεις με τους φίλους σου στα μεσαία και να πιάνετε το πηγαδάκι στους επαναλήπτες) χωρίς μαθήματα χωρίς τίποτα, μάθε τουλάχιστον πως παίζεται το τόπι!!
Και αν βγει κάποιος να κάνει μια παρατήρηση, καλοπροαίρετα πάντα
θα φάει το κράξιμο της αρκούδας στις περισσότερες περιπτώσεις!

 
Έχει πάρει λοιπόν χαρακτηριστικό ο κάθε άσχετος και βγαίνει στον αέρα. Ατελείωτες συνομιλίες για το οτιδήποτε, ακόμα και βωμολοχίες άκουσα, την ώρα που ακούει πολύ κόσμος χωρίς να αναφέρουν σχεδόν καθόλου χαρακτηριστικά κλήσης, γιατί το θεωρούν δεν ξέρω και γω τι, μάλλον...... μαγκιά
και.....είμαι υπεράνω εγώ και δεν λέω callsign και κάτι τέτοια!

(Για σένα τα λέω βλακέντιε που κατεβαίνεις από τα ψηλά
στα χαμηλά, και στον φίλο σου από τη Ν. Σμύρνη)

Νομίζω ότι το χόμπι πάει από το κακό, στο χειρότερο!!! Σε λίγα χρόνια η Ελλάδα θα είναι και πάλι ένα σπάνιο callsign για τους ξένους σταθμούς, αφού έχω την εντύπωση πως η πλειοψηφία των σταθμών SW που έχει κατακλύσει τις μπάντες, είναι ανεκπαίδευτοι και ...... άξεστοι!



Εδώ να αναφέρω πως ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ με τους σταθμούς SW,
αλίμονο και αν είχα, και εγώ SW ξεκίνησα...



(οι περισσότεροι φίλοι μου είναι ουϊσκάκια!!!)


υπάρχουν και SW που είναι σαΐνια, πολύ καλοί χειριστές CW,
άριστοι γνώστες του αντικειμένου, με πείρα και γνώσεις αλλά και περαιτέρω δίψα για να μάθουν, και ικετεύουν την τύχη τους, να είχαν και αυτοί μια άδεια SV!
Όχι πως δεν υπάρχουν και ασχετοάξεστοι......SV!
Αυτοί είναι ακόμα χειρότεροι.... και πιο βλάκες
από τους προηγούμενους, γιατί "έσκασαν" περισσότερα!
Όμως φαίνεται η τύχη και η κωλοφαρδία, κυνηγά τους άσχετους
και τους άξεστους με τις "χοντρές" τσέπες, και τα μεγάλα μέσα, βασανίζοντας τα αυτιά και την ψυχολογία μας!!




.................ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ραδιοερασιτέχνης χωρίς qso γίνεται, δε γίνεται.
Αυτοί που ανέφερες φίλε αδιακρίτως αδείας μιλάνε κυρίως σε επαναλήπτες ή σε σίμπλεξ πηγαδάκια. Το (υποχρεωτικό) ημερολόγιο τους συνήθως είναι κενό.
73

SV1GSU είπε...

Ειδικά για το ημερολόγιο.... τι είναι αυτό; ΤΡΩΓΕΤΑΙ;;

SV2LLJ Γιάννης είπε...

Ναι ρε Κώστα....Κάπου εδω μέσα το είχα.....η μήπως να το ξέχασα στο σπίτι???Σήμερα έμαθα οτι ακουστήκανε κατι "ψιλές"πάλι απο τους "δικούς μας"!!Προχθές πάλι έβαλα χέρι εγώ,κάποιον που έβγαινε "κάπως".Εμ, δουλιά ειν'αυτή?Ο κάθε μ.....ς κάνει ότι του κατέβη και άμα τύχη να κάνουμε καμμια παρατήρηση "μας την λένε" και απο πάνω !!!!Και μας κρατάνε και "μούτρα"...ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ!!!!

SV1GSU είπε...

Αχ Γιαννάκη μου!
Έχουμε γεμίσει κοπρίτες δυστυχώς!!
Και νομίζω πως το πράγμα πάει από το κακό, στο χειρότερο....
Κρίμα!